keskiviikko 22. heinäkuuta 2020

Chamomile Dreams



Tätä kaunista Susanna Winterin huivia näkyi monessa podcastissa viime vuonna. Minulla oli varastossa toista huivia varten ostettua Rouva Silmusolmun merinosukkista värissä Paratiisi, mutta päädyin sen toisen huivin osalta ihan erilaiseen lankaan. Toinen väri puuttui, mutta kun olen langanostolakossa, en voinut mennä ostamaan sitä kun ei ollut vielä ohjettakaan. Suunnittelin käyttää siihen jonkin sopivan oljenkorren joskus. Sitten Marin kässäpäiviksen Mamilda keksikin korona-korren eli suomalaista yrittäjää tukeakseen sai ostaa lankaa, ja minä kävin heti ostamassa toiseksi väriksi Knit your greens. Sitten ostin ohjeen, ensimmäinen itse ostamani ravelry-ohje. Tähän asti olen kutonut ilmaisista ohjeista, paitsi joitakin olen saanut lahjaksi. Ja tietysti lehdistä.

Kudoin tämän vajaassa kahdessa viikossa, mutta langanpäiden päättelyssä ja pingotuksessa meni aikaa. Enkä sitten kiirehtinytkään viimeistelyä, kun Marin kässäpäiviksessä alkoi koronalanka KAL kesäkuun alussa, ja halusin tämä huivin siihen.

Knit your greens on tosi kaunis vihreä, mutta en saanut sitä kuvaan kunnolla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti